sobota, 12 grudnia 2020

Zotter Fruchttafel Orange & Orangen biała 36% jogurtowa pomarańczowa z kawałkami pomarańczy

Pojawienie się w asortymencie Zottera bardzo bogatej kolekcji Fruchttafel było dla mnie niemałym zaskoczeniem. Białe czekolady (czasem białe jogurtowe), które wzbogacono o różnorakie owoce, poznałam już jako bohaterki licznych Labooko, MitziBlue oraz Handscooped. Tym razem, dzięki biokredens.pl, w moje ręce wpadło całe mnóstwo tabliczek stworzonych według nowej koncepcji - można by rzec, iż są podwójnie owocowe.

W dziś opisywanej Orange & Orangen biała jogurtowa czekolada o 36% zawartości masła kakaowego została uświetniona nie tylko mielonymi suszonymi pomarańczami wymieszanymi wprost z czekoladą, ale także drobinkami tych owoców zatopionymi w tafli.

 Tabliczka prezentowała się przepięknie - z wierzchu gustowna krateczka, od spodu prześwitujące pomarańczowe drobinki. Wszystko w stonowanym beżowym kolorze, pełnym ciepła. Pachniała delikatnie pomarańczowym jogurtem bez krzty sztuczności,  lekko przełamana cytryną i wanilią.

W ustach - prawdziwa pomarańczowa rozkosz i to właśnie w takim subtelnym, naturalnym wydaniu. Kwasek doskonale zbalansowany ze słodyczą, a do tego maślaność oraz wanilia. Wszystko, co najlepszego mógł pokazać Zotter w białej owocowej czekoladzie. Drobinki pomarańczy były bardzo delikatne, zupełnie nie przeszkadzały w odbiorze aksamitu samej czekolady, a raczej umiejętnie ją urozmaicały. Jestem zachwycona wymowną prostotą pierwszej mojej Fruchttafel; mam nadzieję, że cała liczna seria będzie równie udana i beztrosko przyjemna.

Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, suszone pomarańcze 16%, jogurt w proszku z odtłuszczonego mleka, lecytyna sojowa, cytryna, wanilia, sól.
Masa kakaowa min. 36%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 561 kcal.
BTW: 2,8/56/55.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz