czwartek, 30 września 2021

Georgia Ramon Green Pistachios biała 35% z solonymi pistacjami


Gdy Piotr z Sekretów Czekolady wspomniał mi dostępności w sklepie pistacjowej tabliczki od Georgia Ramon, od razu pomyślałam o Pistazien Vegan, która w zasadzie była czekoladą migdałową wzbogaconą o kruszonkę z pistacji. Okazało się jednak, iż niemiecka manufaktura wypuściła zupełnie nową propozycję, w której już bezsprzecznie główną bohaterką jest pistacja - sycylijska, solona i prażona, stanowiąca 19 części w białej czekoladzie o 35% zawartości masła kakaowego. Jest to klasyczna biała czekolada - z pełnotłustym mlekiem krowim.


Schodząc z Rudawca do Bielic, położyliśmy się na kawałku murawy, wyjęliśmy termos z kawą oraz rzeczoną czekoladę. Nie spodziewałam się, iż Green Pistachios sprawi mi aż tyle przyjemności. Jasnozielonkawa tabliczka emanowała esencjami smaków i aromatów: wyraziste pistacje, świeże mleko, delikatna słoność, dobrej jakości masło kakaowe, karmelowy cukier trzcinowy. Wszystko wyczuwalne z osobna oraz razem - stanowiło zachwycającą kompozycję, tak samo błogą, jak intensywną. Aksamit czekolady przeplata się z chrupkością pistacji i... naprawdę nie potrzeba nic więcej. Pozwolę sobie zaryzykować, że to moja ulubiona czekolada z pistacjami.


Skład: tłuszcz kakaowy, surowy cukier trzcinowy, pełne mleko w proszku, pistacje 19%, sól morska.
Masa kakaowa min. 35%.
Masa netto: 50 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 625 kcal.
BTW: 10/51/35.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz