sobota, 4 września 2021

Zotter Mandel G.Nuss biała z praliną migdałową i migdałami


Mandel G.Nuss jest jedyną białą propozycją z całej kolekcji G.Nuss od Zottera. Tak jak pozostałe tabliczki z tej serii, kupiłam ją na foodieshop24.pl. Gdy spojrzałam na jej skład, momentalnie pomyślałam o niedawno próbowanej Mandel Basic Choco Nougat, od której jeśli mowa o surowcach, różni się raptem kilkoma szczegółami. Oczywiście sam fakt wymieszania białej czekolady z migdałową praliną oraz kawałkami migdałów czyni ją inną tabliczką, nie mniej jednak...


Prześlicznie prezentująca się Mandel G.Nuss pachnie świeżym pszennym chlebem posmarowanym orzechowym masłem. W smaku uroczo karmelowa, pieści podniebienie licznymi, lecz nie za dużymi kawałkami pysznych migdałów. Od Mandel Basic Choco Nougat posiada zdecydowanie bardziej miękką, mniej zbitą konsystencję, która swobodnie rozpuszcza się w ustach. Jeśli zaś chodzi o przewodnie nuty smakowe, to zdecydowanie kojarzy mi się z wymienioną koleżanką - jest do niej bardzo podobna przez połączenie znacznej migdałowo-mlecznej słodyczy z akcentami cynamonu i wanilii. Odczułam to trochę tak, jakby Zotter pracował na jednej bazie. Odrobinę mi szkoda, iż degustując białego rodzynka w kolekcji G.Nuss nie doznałam czegoś bardziej odkrywczego.


Skład: migdały 34%, surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, słodka serwatka w proszku, pełny cukier trzcinowy, lecytyna sojowa, wanilia, sól, cynamon, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier).
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 591 kcal.
BTW: 11/43/37.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz