niedziela, 13 sierpnia 2023

Beskid Caffe Latte biała 40% z kawą Kuba Serrano Superior


Caffe Latte w wykonaniu Beskid Chocolate próbowałam w 2020 roku w Beskidzie Niskim, jednak była inna biała czekolada niż dziś opisywana. Przedtem 35% masła kakaowego połączono z 15% gwatemalskiej kawy, a teraz masła kakaowego mamy 40%, zaś kawy 8% - jest to kubańska Serrano Superior Washed. Zjedliśmy ją na ławeczce nieopodal zamku Tolstein w Górach Łużyckich, słuchając oddalonej od nas czerwcowej burzy.

Trudno mi już z perspektywy czasu porównywać te dwie wersje, no i teraz jakoś nader mocno przejęta byłam otaczającą przyrodą - co trzeba mi wybaczyć... Była to słodka i aksamitna kawa pełna tłuściutkiej śmietanki - mimo tak licznych efektów łagodzących i zasładzających, kawa próbowała dojść do wyrazistego głosu, aż zamarzyłam mieć możliwość zaparzyć sobie owe kubańskie ziarna i skonfrontować je w naparze z czekoladową kompozycją, jako coś mocniejszego... 


Skład: tłuszcz kakaowy, cukier, pełne mleko w proszku, kawa Kuba Serrano Superior washed 8%.
Masa kakaowa min. 40%.
Masa netto: 60 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 533 kcal.
BTW: 8/39/30.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz