sobota, 21 stycznia 2023

Zotter Classic Weisse Schokolade biała z wanilią i cynamonem


Jak to jest z tymi klasykami od Zottera? Przy ostatnich recenzjach czekolad z kolekcji Classic trochę namarudziłam, choć jednocześnie byłam smakowo zadowolona. W przypadku białej tabliczki z tej serii, kupionej na foodieshop24.pl, pod względem jakości również nie mogłam mieć żadnych zastrzeżeń. Było oczywiście słodko, ale przy tym względnie lekko, bardzo przytulnie, z tym przecudownym tchnieniem wanilii i cynamonu, które często wyczuwa się we wszelkich kombinacjach u Zottera z zastosowaniem białej czekolady. To naprawdę charakterystyczny bukiet. Nie mniej...

...z zakamarków pamięci odgrzebałam Labooko White Chocolate. O składzie czystszym, niż biała Classic. Wspomniałam tamtej iście niebiański smak i zastanowiłam się - jakby wypadło porównanie, gdybym miała obie tabliczki przed sobą? Która z nich powinna szczycić się mianem klasyki? 


Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, słodka serwatka w proszku, pełny cukier trzcinowy, wanilia, lecytyna sojowa, sól, cynamon.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 582 kcal.
BTW: 7,5/39/50.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz