poniedziałek, 23 stycznia 2023

Manufaktura Czekolady Manu mleczna 44% z migdałami i solą


Trzy Manu od Manufaktury Czekolady wróciły ze mną do domu z urlopu. I choć świetnie nadawałyby się na inny wyjazd w góry, zdecydowałam się sięgnąć po nie w pierwszej kolejności po powrocie - nie wiedziałam bowiem, jak zniosły podróż i czy dzielnie spisałyby się w następnej. Z tego tytułu dziś zaprezentuję Wam trzecią orzechową Manu - tym razem z migdałami. Bazą tej tabliczki jest mleczna czekolada o 44% zawartości kakao. Warto zaznaczyć, iż niebagatelną rolę w kompozycji ma sól morska, stanowiąca 0,16% całości.

Tafla w całości pokryta jest delikatnymi płatkami migdałów. W zapachu migdały nie odznaczają się zbyt mocno - raczej myślałam o pieczywie ze świeżym, słonym masłem. Istotnie, czekolada jest wyjątkowo słona. Mój Mąż definitywnie orzekł, iż dawno nie jedliśmy tak bardzo słonej czekolady. Subtelność smaku oraz struktury migdałów połączona z soczystą mlecznością i tą mocną słonością, czynią migdałową Manu propozycją na długo zapadającą w pamięć. 


Skład: nierafinowany cukier trzcinowy, ziarna kakao, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, płatki migdałowe 10%, sól morska 0,16%, lecytyna słonecznikowa, wanilia.
Masa kakaowa min. 44%.
Masa netto: 60 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 567 kcal.
BTW: 11/36/50.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz