niedziela, 15 stycznia 2023

Zotter Classic Haselnuss Kuss mleczny nugat z orzechami laskowymi


Jeszcze przed świtem szykowaliśmy się do wyjazdu z Potes. Do obowiązkowej porannej kawy wybrałam kolejną orzechową czekoladę z serii Classic od Zottera - tym razem Haselnuss Kuss czyli mleczny nugat z orzechami laskowymi. Wszystkie moje Zottery zakupiłam na foodieshop24.pl.

Upomnę się, tak samo jak przy wersji migdałowej - gdyby tak generalnie nieschematyczny Zotter przełamał schemat i laskowy nugat zrobił na bazie białej czekolady, zaś migdałowy na mlecznej? Dobrze, może nie w wersji Classic, która z zasady ma hołubić typowe rozwiązania Zottera. Oczywiście, Haselnuss Kuss był przepyszny: bardzo słodki, bardzo mleczny, bardzo orzechowy, cudnie chrupiący i cudnie rozpuszczający się jednocześnie i tak urokliwie kakaowy,  jak tylko Zotter w swych mlecznych czekoladach potrafi. Trochę żałowałam, iż nie miałam możliwości uraczyć się tą czekoladą na szlaku, ale trzeba było nam już wracać...


 Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, orzechy laskowe 13%, pełne mleko w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, pełny cukier trzcinowy, lecytyna sojowa, wanilia, sól, cynamon. 
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 579 kcal.
BTW: 8,1/41/44.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz