czwartek, 19 stycznia 2023

Zotter Classic Milch Schokolade mleczna 40%


Wyjątkowo dużo czekolad zabrałam na miniony urlop - część z nich to nie były dla mnie nowości, dlatego ich recenzje siłą rzeczy nie pojawiły się tutaj ponownie. Natomiast dziś opisywana czekolada jest dla mnie zarazem nowością, jak i nią nie jest. W serii Classic od Zottera jest to bowiem naprawdę sztandarowy klasyk - mleczna czekolada o 40% zawartości kakao, która chociażby nieraz oblewała mniej lub bardziej zmyślne Handscooped. Kupiłam ją oczywiście na foodieshop24.pl, zaś rozsmakowałam się w niej czekając na samolot na lotnisku w Bilbao.

Czego mogłam się spodziewać prócz miękkości, słodyczy, mleczności, odrobiny wanilii i tej specyficznej mocy kakaowej bazy, jaką oferuje Zotter? Nieprzesadzona trzcinowa karmelowość osadziła się na mlecznej kawie, by płynąć błogimi falami zalewającymi podniebienie. Wydaje mi się, że to jest czekolada dobra na każdą okazję. Nie jest nader wykwintna, ale też nie dziecinnie prosta - Zotter pokazuje w niej balans tego, co można nazwać przystępnością na wysokim poziomie.


Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, miazga kakaowa, odtłuszczone mleko w proszku, lecytyna sojowa, wanilia, sól.
Masa kakaowa min. 40%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 581 kcal.
BTW: 6,4/39/50.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz