piątek, 3 grudnia 2021

Omnom Chocolate Caramel mleczna 50% Nikaragua z kawałkami karmelu


Caramel od islandzkiej manufaktury Omnom posiada chyba najbardziej przyciągające oko opakowanie spośród wszystkich kolorowych wariantów, bo któż nie zwróci uwagi na tęcze i jednorożce? Niestety, skład Caramel już sprawiał mniej radości - mnóstwo w nim jakichś polepszaczy, mających nadać pożądanej struktury kawałkom karmelu, którymi posypano czekoladę. Spodziewałam się karmelu w innej formie, ale pora było pozbawić się złudzeń.

W asortyment Omnom zaopatrzyłam się w sklepie Sekretów Czekolady, natomiast degustacji Omnom dokonałam na szczycie Pecny w Jesionikach.


Mleczna czekolada o 50% zawartości kakao z Nikaragui została posypana kolorowymi i lśniącymi kamyczkami, co zupełnie nie trafiło w mój gust. Wraz z Mężem, ta ozdoba skojarzyła nam się jakoś bożonarodzeniowo i księżniczkowo zarazem. Pal sześć, jakby za tymi błyskotkami kryła się pełnia smaku - otrzymaliśmy natomiast słodki brak konkretu, o podejrzanie śliskiej strukturze. O szczegóły dotyczące samej czekolady odsyłam do recenzji Milk Of Nicaragua, bo to w zasadzie ta sama baza. Tu skupiłam się na dodatku, który moim zdaniem nie był trafiony.


Skład: cukier trzcinowy, ziarna kakao, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, chrupiące kawałki karmelu (cukier, syrop glukozowy, masło, śmietana, sól, wodorowęglan sodu), lecytyna słonecznikowa, olej kokosowy, szelak, dwutlenek tytanu, tlenki żelaza, syrop glukozowy, tłuszcz palmowy, guma arabska, kwas cytrynowy.
Masa kakaowa min. 50%.
Masa netto: 60 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 541 kcal.
BTW: 8,9/35/42.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz