sobota, 12 stycznia 2013

Studentska gorzka z rodzynkami, orzechami arachidowymi i galaretkami


Kocham wszelkie poczęstunki czekoladami, których chciałam spróbować, a dotąd nie miałam ku temu okazji! :) Tak właśnie było z klasyczną, gorzką Studentską. Po degustacji klasycznej białej wersji tej czekolady (klasycznej, czyli z rodzynkami), byłam pewna, że jej deserowa wersja mnie urzeknie. Nie zawiodłam się. To najprostsze rozwiązanie jest po prostu najlepsze. Popijana ciemnym esencjonalnym piwem, stała się rajem dla podniebienia i ukojeniem dla duszy :D. Dziękuję! :)

Skład: cukier, miazga kakaowa, galaretki 12% (cukier, syrop glukozowy, woda, pektyny, kwas cytrynowy, cytrynian sodu, wosk karnauba, aromat), orzechy arachidowe 12%, rodzynki 12%, tłuszcz kakaowy, tłuszcz roślinny, tłuszcz mleczny, lecytyna sojowa, polirycynooleinian poliglicerolu, aromat.
Masa netto: 200 g
Wartość energetyczna w 100 g: 483 kcal

3 komentarze:

  1. Błagam powiedz gdzie dostać to cudo, chcę jej skosztować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostałam nią poczęstowana w poznańskim pubie Setka ;). Jeśli chodzi o kupno, to niestety pewnie tylko internet / Czechy i Słowacja...

      Usuń
  2. Hi, have you tried the milk chocolate Studentska yet? I couldn't find it on your blog.

    I am happy to have found the cherry and the blackcurrant Studentska bars here in the UK, but haven't seen the pear or raspberry yet :(

    OdpowiedzUsuń