poniedziałek, 26 czerwca 2023

BTB Chocolate ciemna 70% Wenezuela


Na koniec mojej krótkiej przygody z dość tajemniczą polską marką BTB Chocolate z siedzibą w Narzymiu (województwo warmińsko-mazurskie) mam dla Was ciemną siedemdziesiątkę z wenezuelskiego kakao. Należy ona do tria (Meksyk, Ekwador) z asortymentu tej manufaktury, zakupionego przeze mnie podczas Beskidzkiego Festiwalu Czekolady. Po Wenezuelę 70% sięgnęliśmy odpoczywając w nieczynnej kopalni bazaltu w górze Wilkołak na Pogórzu Kaczawskim.


100-gramowa czekolada jest twarda, błyszcząca i wyjątkowo ciemna, o fioletowym odcieniu. Gęsto rozpuszcza się w ustach, oferując nam klasyczne smaki. Najwięcej jest w niej słodyczy - ciasta czekoladowego, niemal już przejrzałych wiśni, truskawek oraz prażonych wiórków kokosowych. Wydaje mi się, że jest to najmniej złożona jeśli chodzi o bukiet próbowana przeze mnie czekolada od BTB. Gdybym degustowała ją w domu, chyba by mnie znudziła. Nie jest to nic wielce porywającego.


Skład: ziarna kakao, nierafinowany cukier trzcinowy.
Masa kakaowa min. 70%.
Masa netto: 100 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 558 kcal.
BTW: 1,68/35,7/50,58.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz