środa, 8 maja 2013

Ritter Sport Cookies & Cream mleczna nadziewana kremem waniliowo-śmietankowym i kawałkami ciasteczek kakaowych

Edycja limitowana wiosna 2013.

Byłam ciekawa, jak ta czekolada wypadnie w porównaniu do Lindt Cookies & Cream. Rittersport na tle tamtej czekolady prezentuje się niestety słabo... Lubię nadzienia Rittersport, często mnie zaskakują (na przykład przepyszne Crema Catalana, także z wiosennej edycji limitowanej). Tutaj jednak nadzienie niczym mnie nie ujęło. Jest bardzo intensywnie śmietankowo-waniliowe, aż za bardzo - przyćmiewa zupełnie smak mlecznej czekolady, nie mówiąc już o kawałkach kakaowych ciastek. Nic nadzwyczajnego. Jeden z najmniej udanych Rittersportów jakie jadłam.

Skład: cukier, tłuszcz roślinny, tłuszcz kakaowy, laktoza, miazga kakaowa, mleko w proszku odtłuszczone, mleko w proszku pełne, śmietanka w proszku 3%, mąka pszenna, tłuszcz mleczny, kakao w proszku 0,6%, lecytyna sojowa, naturalny aromat wanilii, aromat naturalny, sól.
Masa kakaowa min. 30%.
Masa netto: 100 g.

1 komentarz:

  1. Leży u mnie w magicznej szafce, sądzę, że w poziomie rozczarowania na pewno nie pobije Rittera z całym herbatnikiem.

    OdpowiedzUsuń