środa, 29 maja 2013

Toms Extra ciemna z jeżynami



Tabliczka ta to prezent urodzinowy przywieziony wprost z Danii przez pewną Bardzo Kochaną Osóbkę. Pierwsza czekolada, jaką otworzyłam z Ukochanym po dłuższym niewidzeniu się - cóż, nie lada wyróżnienie dla owego prezentu :D. 

Ciemna czekolada z granulkami jeżynowymi. Tak naprawdę, jeżyn czuć tu niewiele (zresztą procentową zawartością w składzie też nie powalają). Granulki jeżynowe stanowią jedynie bardzo delikatny owocowy akcent. Prym wiedzie kakao - i absolutnie mi to odpowiada, bo bardzo stęskniłam się za czeko-atakiem!!! :D Oooo tak! Intensywnie i głęboko. Ten piękny dźwięk przy łamaniu na kostki... Warto dodać, iż tabliczka przepięknie się prezentuje. Ciemny brąz i fioletowe małe ciapki. Wytwornie :) Godny uwagi jest również fakt, że na opakowaniu zaznaczono, iż ziarna kakao użyte do wyprodukowania czekolady pochodzą z Ghany. To absurdalne, ale informacja o pochodzeniu kakao powinna być obowiązkowa - natomiast na krajowych tabliczkach można ją znaleźć bardzo rzadko. Podsumowując, czekolada sprawiła mojemu podniebieniu dużo przyjemności :). Ot co!

PS Droga Martyno! Na stronie www Toms Confectionery Group odnalazłam gorzką czekoladę z lukrecją. Składam zamówienie! :D

Skład: miazga kakaowa, cukier, tłuszcz kakaowy, granulki jeżynowe 7% (cukier, sproszkowane jeżyny 9%, tłuszcz kakaowy, syrop glukozowy, kwas cytrynowy, koncentrat soku z czarnego bzu, aromat), lecytyna rzepakowa.
Masa kakaowa min. 60%.
Masa netto: 100 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 540 kcal


4 komentarze: