piątek, 31 maja 2013

Heidi SummerVenture Himalaya biała z jagodami goji, granatem i imbirem


Oooooo tak!!! Nowa edycja SummerVenture od Heidi!!! Trzy tabliczki o zaskakujących smakach, od dzisiaj dostępne w promocyjnej cenie w Almie - no musiałam się skusić! Tak, wiedziałam, że to będzie trzęsienie ziemi.

I weź tu człowieku się uspokój. Jadłospis pełen afrodyzjaków. Na obiad owoce morza i szparagi. Potem znów dużo porządnego wysiłku, więc bez wyrzutów sumienia można zaparzyć kolejną mocną kawę i sięgnąć do Magicznej Szuflady. Ja i mój Ukochany byliśmy zgodni - ledwo co zakupiona biała SummerVenture jak najszybciej musiała zniknąć w czeluściach naszych gardzieli. Himalaya. Kolejne afrodyzjaki. Goji, granat, imbir, biała czekolada. Jeszcze jakieś pytania, dlaczego "Sex, Coffee & Chocolate"? ;)

Biję pokłony. Biegnijcie do Almy. To jest wyjątkowe doznanie. Tabliczka pachnie tak obezwładniająco... Podróż do dalekich krain. Smak? Raczej totalna feeria smaków. Biała czekolada plus cały bukiet egzotyki. Moje pierwsze skojarzenie to ostatnio namiętnie parzona przeze mnie biała herbata z różą i nagietkiem. Słodycz wyśmienitej białej czekolady bogatej w mleko i tłuszcz kakaowy (29%, nie ma ściemy!), pikanteria imbiru, orientalna nuta intensywnych w smaku owoców. Trzeba mieć łeb, żeby coś takiego wymyślić i stworzyć. Stawiam tą tabliczkę w czołówce białych czekolad, które coraz to bardziej mnie zaskakują.

Skład: cukier, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, kawałki jagód goji (goji 50%, sacharoza), kawałki owocu granatu 1% (owoc granatu 70%, maltodekstryna z kukurydzy), imbir 0,2%, lecytyna sojowa, aromaty: naturalny ekstrakt waniliowy i owocu granatu.
Masa kakaowa min. 29%.
Masa netto: 80 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 548 kcal.


3 komentarze:

  1. Poczekam aż znajdzie się w Realu (a mam nadzieje, że się znajdzie), byłaby to moja pierwsza tabliczka czekolad tej marki. może i droga ale te połączenie brzmi interesującą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do Lindta cenowo wypada korzystnie, a wrażenia niezapomniane :)

      Usuń
  2. niestety nie ma tej czekolady w Almie.

    OdpowiedzUsuń