sobota, 8 czerwca 2013

Lindt A Touch Of Sea Salt ciemna z solą morską


"Słona jest nasza miłość, tak kocha się tylko raz..."

Od dawna chciałam skosztować tej czekolady, jednak będąc na zakupach omijałam ją wybierając zazwyczaj limitowane edycje. Carrefour pewnego razu sprawił mi jednak ogromną niespodziankę i miałam okazję zakupić tą tabliczkę za jedyne 2,50 zł! (a termin ważności długi, opakowanie nieuszkodzone... :)).

Taka charakterna czekolada to idealne zwieńczenie mocnych doznań, połączone z mocną gorzką kawą... ;) Nie musicie się bać tego smakołyku, jeśli gustujecie w ciemnych czekoladach - sól nie jest mocno wyczuwalna. Pyszna ciemna czekolada od Lindta... Taka jaką lubię :)

Skład: cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, tłuszcz mleczny, lecytyna sojowa, sól morska 0,3%, wanilina.
Masa kakaowa min. 47%.
Masa netto: 100 g.
Wartość energetyczna w 100 g.

4 komentarze:

  1. Serio, Lindt za taką cenę, nie wierzę. Ale z tych gorzkich to jedynie zastanawia mnie ta z pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam w to uwierzyć, do dziś nie wiem, skąd taka promocja. Ale w "moim" Carrefourze zdarza mi się czasem wyszukać różne produkty nieuszkodzone i z długim terminem ważności nawet za normalnej 20% ceny - po prostu mnie lubią ;).

      A gorzkiego Lindta z pomarańczą polecam - świetna kompozycja.

      Usuń
  2. Też ją oglądam i mijam z daleka jakoś nie mogę się przekonać cukier+sól ???
    Ale może wreszcie się skuszę jak polecasz :)

    A ta cena, mm..od razu kupiłabym ze trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą czekoladę, chociaż mogłaby być trochę mniej słodka.

    OdpowiedzUsuń