niedziela, 9 kwietnia 2023

Auro Luna mleczna 50% Filipiny


Dziś przed Wami moja jedyna czysta mleczna czekolada wyjątkowej filipińskiej marki Auro. Ta manufaktura tree-to-bar wielokrotnie zaskakiwała mnie oryginalnymi i szlachetnymi smakami - tabliczka o pięknej nazwie Luna nie mogła mi sprawić zawodu. Stworzona z wariantu kakao o takowym imieniu, uprawianego wraz z palmą kokosową, pomelo, santolem i rambutanem w okolicach Davao - ma charakteryzować się nutami przypraw, suszonych kwiatów i leśnych kwiatów. Kupiłam ją w sklepie Sekretów Czekolady.


Elegancka i kusząca czekolada pachniała bogato i ciepło: mlekiem, tropikalnymi owocami, tytoniem i wiórami drzewnymi. W konsystencji niebywale przyjemna: miękka, gęsta i zalepiająca. Z tej struktury, idealnej wręcz dla mlecznej czekolady, wydobywała się rześka i wyważona słodycz, w owocowo-orzechowym typie. Mamy kokos, orzechy nerkowca, guawę, dojrzałą papaję, marakuję, truskawki w śmietance - wszystko to owiane dobrym tytoniem, dzikim drewnem, iluzją słonego sera (może koziego). Dużo się dzieje, a przy tym jest spokojnie i błogo.... Takiej mlecznej czekolady potrzebowałam tego dnia - Auro zgodnie z przypuszczeniami stanęła na wysokości zadania. Chce mi się więcej ich produktów, zdecydowanie!


Skład: ziarna kakao, cukier muscovado, pełne mleko w proszku, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku.
Masa kakaowa min. 50%.
Masa netto: 60 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 550 kcal.
BTW: 10/36/48.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz