poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Zotter Fruchttafel Himbeer & Himbeeren biała 36% malinowa z kawałkami malin


Tego samego dnia, po degustacji wegańskiej Himbeer Kokos & Himbeeren od Zottera, sięgnęłam po drugą malinową czekoladę z kolekcji Fruchttafel, zakupioną na foodieshop24.pl. Tym razem, była to wersja klasyczna, a więc z krowim mlekiem. Ponadto - jest ona bogatsza od wegańskiej koleżanki o masło kakaowe (o 3%) oraz maliny (o 4%). Urzeczona wersją wegańską, nie spodziewałam się wielkiego szaleństwa, otwierając Himbeer & Himbeeren na szczycie kaczawskiego Górzca.


Tak, jak przypuszczałam, fuzja masła kakaowego i krowiego mleka mocno uładza kompozycję. Maliny w formie kawałków owoców wprowadzają wiele rześkości, jednak sama tabliczka jest bardzo grzeczna, dziewczyńsko słodka, choć przy tym nadal urzekająco owocowa w naturalny sposób. Choć uwielbiam maliny i często goszczą w moim jadłospisie (tak samo jak jagody), jagodowa  Fruchttafel o wiele bardziej zawróciła mi w głowie (i trudno mi sobie wyobrazić, jakie byłoby moje zdanie o ewentualnej wersji wegańskiej).

W ten oto sposób przerobiłam całą kolorową ofertę Fruchttafel, ciesząc się intensywnie owocowymi doświadczeniami.


Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy 36%, suszone maliny 15%, odtłuszczone mleko w proszku, lecytyna sojowa, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier), wanilia, sól.
Masa kakaowa min. 36%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 559 kcal.
BTW: 3,1/37/50.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz