czwartek, 19 sierpnia 2021

Domori Chacao Bianco Con Frutti Rossi biała z malinami i truskawkami


Swego czasu w sklepie Sekretów Czekolady zaopatrzyłam się w nowości od włoskiego Domori, do których należy między innymi odświeżona i wzbogacona kolekcja o nazwie Chacao. Wprawdzie niezbyt przypadła mi do gustu nowa forma tych tabliczek i opakowań, która wydaje mi się mocno budżetowa (opakowanie zdaje się słabo chronić cienką i delikatną taflę czekolady), nie mniej jednak chciałam przetestować wszystkie nowe propozycje. Dziś mam dla Was bodaj najbardziej beztroską tabliczkę z całej oferty Domori - białą z malinami i truskawkami.


W wyglądzie czekolady obecność owoców odznacza się jedynie różowiutkim, pastelowym zabarwieniem. Nie mamy tu ich zbyt wiele, jedynie 1% malin i 0,5% truskawek, jednolicie wmieszanych w białą czekoladę. Pachnie jak truskawkowo-waniliowe lody z wyidealizowanej włoskiej lodziarni, przenosząc nas do jakiegoś małego miasteczka we włoskich górach.


Gładziutka, słodka, ze specyficznym posmakiem masła kakaowego, mocno mleczna i waniliowa - to klasyczna biała czekolada, prosta aż do bólu. Bardzo dużo lekkości i świeżości nadają jej owoce. Truskawki i maliny w takim połączenie wydają się wręcz landrynkowe, ale nadal są autentyczne. Świetnie się komponują, choć nie przełamują nic a nic białej czekolady owocowymi kwaskami - wszystko jest bardzo słodkie, ale tutaj po prostu takie ma być. Nigdy nie przypuszczałam, że jakąkolwiek czekoladę od Domori nazwę idealną dla dzieci, ale tak właśnie jest w tym przypadku. Ja jednak, z racji bycia dużą dziewczynką, zatęskniłam za złożonością Ciocolatto Bianco...


Skład: cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, mleko w proszku, maliny w proszku 1%, truskawki w proszku 0,5%, lecytyna sojowa, ekstrakt z wanilii.
Masa netto: 50 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 601 kcal.
BTW: 6,5/42/49.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz