poniedziałek, 3 października 2022

Zotter Himbeer + Mandel malinowa z białym nugatem migdałowym


Himbeer + Mandel jest wyjątkowa w kolekcji drunter & drüber od Zottera, ponieważ nugat występuje w wersji białej. Nie dziwi to, gdy cofniemy się do kolekcji G.Nuss, w której migdałowy nugat również był jedynym białym reprezentantem, a przecież drunter & drüber jest połączeniem G.Nuss z owocowymi kuwerturami. Wszystkie moje Zotter kupiłam na foodieshop24.pl, gdzie z najszczerszą rekomendacją Was odsyłam.

Będąc na świeżo po degustacji Erdbeer & Cashew, cudownie było mi zanurzyć się w podobnej słodkiej delikatności - ponownie wśród sudeckich lasów. Lekko kwaskowate, ale przy tym dojrzale soczyste maliny łączą się z błogim białym nugatem migdałowym w rozkosznym uścisku (i w ogóle jak to ślicznie wygląda w kontraście barw!). Wanilia, cynamon, chrupiące migdały, cała ta specyfika tego zapadającego w pamięć nugatu... Dodanie do tego wyrazistych malin było strzałem w dziesiątkę, w niebanalny sposób pozwalającym nam podróżować w krainie łagodności. Och, będę tęsknić za drunter & drüber, gdy już przetestuję całą serię...


Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy 27%, migdały 22%, odtłuszczone mleko w proszku, suszone maliny 5%, pełne mleko w proszku, słodka serwatka w proszku, pełny cukier trzcinowy, lecytyna sojowa, wanilia, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier), sól, płatki róż, cynamon.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 574 kcal.
BTW: 7,8/40/46.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz