wtorek, 9 lipca 2013

Lindt Cocos biała z nadzieniem kokosowym


Jest wiele rzeczy, za które kocham Lindta. Jedną z nich jest fakt, iż choć jadłam już wiele lindtowskich tabliczek, w których motywem przewodnim był kokos - każda była zupełnie inna. To nie lada wyczyn, móc umieć stworzyć na bazie jednego dodatku, tak wiele wyjątkowych kreacji.

Opisywana dzisiaj czekolada, jest efektem kolejnej wyprawy z Ukochanym na "polowanie" do Niemiec. Połów ten zakończył się nadzwyczajnym sukcesem - w nasze ręce dostały się smakołyki, na które od dawna czyhaliśmy. Boskie edycje Lindta, niedostępne w Polsce... 

Wiele czekolad czeka na swoją kolej w Magicznej Szufladzie, ale mając tą tabliczkę w posiadaniu, nie mogliśmy się powstrzymać... Trzeba było jej spróbować jak najszybciej!

Dwa słowa, w których można opisać Lindt Cocos - KWINTESENCJA DELIKATNOŚCI. Każdy kęs rozpływający się w ustach... Po raz setny powtórzę - biała czekolada Lindta to arcydzieło. A to nadzienie... Równie delikatne, jak sama czekolada. Puszyste, kremowe i bardzo kokosowe. Już sam zapach zniewala - tak to bywa z Lindtem :). Degustacja tej tabliczki wprowadziła mnie w błogostan. Mmm...

PS Czoko, Twoje newsy są słuszne ;). Sprawdziłam w Piotrze i Pawle - rzeczywiście ta tabliczka (+ Tiramisu i Eiscaffe - ale ta druga była dostępna także w zeszłym roku) pojawiły się w polskich sklepach! (i tak nie żałuję, że nasze Lindty kupiliśmy w Niemczech - wyszło taniej ;)). Korzystajcie z niebywałej okazji na spróbowanie tego cuda!

Skład: cukier, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, tłuszcz roślinny, odtłuszczone mleko w proszku, mleko kokosowe w proszku 2%, wiórki kokosowe 1%, lecytyna sojowa, glukoza, naturalne aromaty, wanilina.
Masa netto: 100 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 589 kcal.




4 komentarze:

  1. Z tego co widzę na stronie Piotra i Pawła to jest jakaś biała czekolada Lindta z nadzieniem kokosowym, slim ice, czy to może ta sama? Ja na razie mam dwie białe czekolady z kokosem, jedna RS a druga Chateaou.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oż... Aż musiałam edytować notkę :D Dzięki za cynka!

      Usuń
  2. Prosty opis, to prawda, ale jaki trafny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy jeszcze nie za bardzo się wysilałam pisząc recenzje ;)

      Usuń