środa, 19 czerwca 2013

Heidi SummerVenture Mexico ciemna z guawą, papają i chili


Proszę Państwa. Ogłaszam wszem i wobec, iż Heidi tegoroczną edycją SummerVenture po prostu zmiażdżyła system. Wprawdzie nieopisana tu jeszcze tabliczka Sicilia nie zasmakowała mojemu Ukochanemu (mi owszem :)), co nie zmienia faktu, że... tak oryginalne smaki spotyka się rzadko. Tak wspaniale zrealizowane pomysły to ogromny skarb.

Mexico. Ciemna czekolada z guawą, papają i chili. Tak jak w przypadku Himalaya, znów feeria aromatów już na wstępie. Smak jest wprost rewelacyjny, bogaty. Kunszt deserowej czekolady podkreślony soczystością egzotycznych owoców i pikanterią chili. Bogactwo, w którym została zachowana idealna równowaga.

Tegoroczna seria SummerVenture, oprócz swego większego wyrafinowania, przewyższa ubiegłoroczną również ze względu na korzystniejszą formę zastosowania dodatków. W zeszłym roku kawałki owoców grzęznące między zębami nie pozwoliły w pełni czerpać przyjemności z jedzenia. Tym razem dodatki otrzymały bardzo drobną formę - w pełni skupiamy się na egzotycznych smakach głęboko wkomponowanych w kakaową bazę. Nie obchodzi mnie to, że procentowo w składzie owoce stanowią niewielki ułamek. Skoro taka ilość wystarczyła, aby uzyskać naprawdę spektakularny efekt - nie mam pytań. 

 Tak, będę w nieskończoność biła pokłony, bowiem rzadko udaje mi się natrafić na coś tak wyjątkowo pysznego!

Skład: cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, kawałki guawy 3,5% (sacharoza, guawa 7%), kawałki papai 2,5% (sacharoza, papaja 20%), chili 0,15%, lecytyna sojowa, aromaty: naturalny ekstrakt waniliowy i papaja.
Masa kakaowa min. 50%.
Masa netto: 80 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 556 kcal.




2 komentarze:

  1. Dość oryginalne i niespotykane połączenie, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie się po nią wybrac! póki co próbowałam tylko Sicilii i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń