wtorek, 11 czerwca 2013

Das Exquisite mleczna z granulatem kawowo-kakaowym


Czasem trzeba zjeść niesmaczną czekoladę, aby móc docenić prawdziwe rarytasy. Nie jestem już taką masochistką, aby próbować nowych propozycji Milki czy Wedla, ale w przypadku tej limitowanej edycji Das Exquisite - bardzo się zawiodłam. Spodziewałam się czegoś zdecydowanie lepszego, natomiast dostałam paskudny słodki ulepek o mydlanym posmaku... A miało być tak pięknie... Nie polecam. Już ta nieszczęsna Crema Catalana wyszła im lepiej.

Skład: cukier, pełnotłuste mleko w proszku 18%, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, granulat kawy i kakao 7% (cukier, kakao, ekstrakt z kawy, naturalny aromat), lecytyna sojowa, aromaty naturalne (waniliowy, espresso).
Masa kakaowa min. 31%.
Masa netto: 100 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 536 kcal.


1 komentarz:

  1. Z tych czekolad to jadłam białą z płatkami kukurydzianymi i raczej wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiła, chociaż lubię kawowe czekolady to ta jakoś mnie nie nęci.

    OdpowiedzUsuń