czwartek, 18 kwietnia 2013

Ritter Sport a la Crema Catalana mleczna z nadzieniem karmelowym


Edycja limitowana wiosna 2013.

Ostatnie nieprzyjemne doświadczenia z czekoladami karmelowymi sprawiły, że bardzo sceptycznie podchodziłam do tej tabliczki. Jednakże zakupiłam ją, chcąc spróbować nowego limitowanego smaku. Zwykła mleczna czekolada, zwykłe karmelowe nadzienie. Niby nic, ale...

... niedawno miałam okazję pić najlepsze piwo w życiu. Creme Brulee Stout z amerykańskiego browaru Southern Tier, czyli Imperial Milk Stout warzony z dodatkiem wanilii. Gdy otworzyłam tabliczkę Rittersport a la Crema Catalana poczułam właśnie ten boski zapach kakao i palonego cukru, który przypomniał mi o tamtej czarnej piwnej ambrozji. I tym sposobem, czekolada już po samym powąchaniu miała ogromnego plusa.

Nie wiem, jak Rittersport to robi. W składzie na pierwszym miejscu w swych nadziewanych produktach zawsze ma cukier i tłuszcz roślinny, ale nadzienia robi bardzo ciekawe. Po prostu smaczne. W tym przypadku nadzienie było wyborne. Nie chciałam, żeby się kończyło. Ale kosteczka znikała za kosteczką...
 Skład: cukier, tłuszcz roślinny, mleko w proszku odtłuszczone, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, mleko w proszku pełne, laktoza, masło, tłuszcz mleczny, śmietanka w proszku, lecytyna sojowa, aromat naturalny.
Masa kakaowa min. 30%.
Masa netto: 100 g.

1 komentarz:

  1. Mam ją, czeka cierpliwie na swoją kolej. Po tej recenzji trudno mi będzie trzymać się ustalonej datami kolejności.

    OdpowiedzUsuń