poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Lindt Lime Splash biała z nadzieniem limonkowo-maślankowym



Kocham Lindta za wszystko. Także za to, że potrafi sprawić mi taką niespodziankę, że gdy chcę dodać recenzję nowego ich produktu, nie mogę nawet znaleźć fotki opakowania w sieci :D. A nie pomyślałam o zrobieniu jej będąc z Ukochanym... Z tego powodu, wyjątkowo notka będzie czasowo bez zdjęcia.

Przejdźmy do rzeczy. Raz na jakiś czas wybieram się z Ukochanym na długi spacer do marketu w Niemczech, celem polowań na niedostępne w Polsce czekolady. Dobrze pamiętam zeszłoroczne sierpniowe zakupy, kiedy kupiliśmy tak bosko nadziewane tabliczki Lindta, że... Oh, no po prostu to był raj dla podniebienia :).

Tym razem, nie znalazłam wielu czekolad z niemieckiej oferty Lindta, na które liczyłam... Ale natrafiłam na coś zupełnie innego, a mianowicie letnią edycję Nice To Sweet You!!! A to Ci psikus!

Pierwszy produkt z tej serii, którego próbowaliśmy, to nadziewana czekoladka w formie batonika - biała z nadzieniem limonkowo-maślankowym. Niestety ten smak nie będzie dostępny w formie pełnowymiarowych tabliczek... A szkoda, bo takich smaków chce się więcej i więcej! Rok temu próbowałam bardzo podobnej czekolady od Lindta, a mianowicie białej z nadzieniem cytrynowo-maślankowym. Niby to samo, ale jednak... zupełnie co innego. Ciągłe innowacje - kolejna rzecz, za którą kocham Lindta! :)

Tak. Ta czekolada ma w sobie zupełnie inną dominującą nutę, niż wersja cytrynowa. Zitrone-Buttermilch była wprawdzie orzeźwiająca, ale przede wszystkim bardzo delikatna. Lime Splash jest bardziej intensywna. W porównaniu do wcześniej wspomnianej tabliczki, mamy tu w składzie zarówno więcej maślanki, jak i owocowego soku. Po otwarciu opakowania od razu uderza nas feeria wiosennych świeżych aromatów. Bardzo rześka limonka, aż chce się skakać! No i ta boska biała czekolada, którą już niejednokrotnie wychwalałam na tym blogu, więc nie będę się za nadto powtarzać... ;)


Skład: cukier, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, maślanka w proszku 5%, odtłuszczone mleko w proszku, syrop glukozowy, koncentrat soku z limonki 1%, aromat naturalny, lecytyna sojowa, aromat.
Masa netto: 35 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 545 kcal.

2 komentarze:

  1. Napisałam komentarz z linkiem do zdjęcia reklamowego Lindta i możliwe, że wylądował w spamie ;) Powtórzę, jestem ciekawa czy ta seria trafi do Polski bo brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I hope to see a photo of this soon! It sound slike an amazing chocolate bar, too bad we don't get these ones in the UK :(

    OdpowiedzUsuń