piątek, 22 lutego 2013

Heidi WinterVenture mleczna z karmelizowanymi kawałkami jabłka, prażonym ryżem i cynamonem


Rączki nas świerzbiły i nie wytrzymaliśmy - jeszcze tego samego dnia wraz z Ukochanym przystąpiłam do degustacji drugiej tabliczki z zimowej edycji Heidi.

Cóż za obezwładniające uczucie! Nie zdążyłam jeszcze rozerwać sreberka, a już poczułam boooski zapach szarlotki. Wiedziałam, że pokocham tą czekoladę :). Jak dla mnie wygrywa ona z wersją pomarańczową. 

Odniosłam wrażenie, że kawałków owoców jest w tej tabliczce więcej, niż w wersji pomarańczowej. Kawałki karmelizowanych jabłek są dość miękkie i tak cudnie komponują się z mleczną czekoladą i cynamonem (którego i tym razem nie pożałowano), że mogłabym się tym smakiem delektować w nieskończoność. Od razu przypomniała mi się najlepsza szarlotka jaką jadłam w życiu, oraz smak jednej z moich ulubionych owsianek :). 

Prażonego ryżu (tak jak w przypadku herbatników w wersji pomarańczowej) jest tyle, co kot napłakał. Ich dodatek też nadaje jedynie subtelnego odczucia chrupkości, ale mi to nie przeszkadza. Ta czekolada i tak ma u mnie wielki plus. Bardzo mi smakowała.

Skład: cukier, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, miazga kakaowa, karmelizowane kawałki jabłka 6% (suszone jabłko 70%, aromat, cukier), prażony ryż 2% (mąka ryżowa, sacharoza, słód pszeniczny, dekstroza z pszenicy, sól), odtłuszczone mleko w proszku, cynamon 1%, kakao w proszku, lecytyna sojowa, naturalne aromaty: ekstrakt waniliowy i jabłkowy.
Masa kakaowa min. 30%.
Masa netto: 100 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 511 kcal


3 komentarze:

  1. Szarlotka? Dla szarlotki to nawet bym zniosła obezwładniającą ilość cynamonu, szkoda, że to tylko limitowana edycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj znaleźć gdzieś tą czekoladę. W niektórych Empikach jeszcze ją widziałam. W Almie też powinna być.

      Usuń
  2. W Almie jest cały czas ;))) Za niecałe 7 zł. :)

    OdpowiedzUsuń