poniedziałek, 12 listopada 2012

Ritter Sport Strawberry Yogurt mleczna z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym, chrupkami ryżowymi i truskawkami


Przed wyjazdem w góry, zajrzałam do siatki z wałówką, jaką zabrał ze sobą mój Ukochany - i zobaczyłam tam właśnie tą tabliczkę. Skubany, wiedział, że i tak wezmę ze sobą czekolady, no ale jako fan Rittersportów, musiał nabyć coś od siebie :). "Pamiętałem, że takiej w różowym opakowaniu jeszcze nie jedliśmy!". To prawda, nie jedliśmy - a ja z takich niespodzianek jestem zawsze rada :).

Tabliczką uraczyliśmy się pod Sokolikiem w Rudawach Janowickich - w miejscu, gdzie historia zatoczyła koło. Tak rozkoszowaliśmy się urokiem sytuacji i przebywaniem w pięknych okolicznościach przyrody, że czekolada stała się, miłym wprawdzie, ale tylko dodatkiem. Niemniej jednak, Rittersport Strawberry Yoghurt nie jest czekoladą złego sortu, dlatego postaram się wykrzesać z siebie trochę wspomnień, dotyczących samej tabliczki.

Wielu ludzi wychwala pod niebiosa czekoladę jogurtowo-truskawkową Milki. Tak, i tym razem mam zamiar psioczyć na Milkę! Moi drodzy, jeśli jesteście fanami powyższego smaku, koniecznie spróbujcie propozycji Rittersporta! Pod warstwą mlecznej czekolady kryje się grube nadzienie, które niesie ze sobą wiele ciekawego. Liofilizowane kawałki truskawek są naprawdę wyczuwalne i wyraźnie widoczne po przełamaniu tabliczki. W połączeniu z proszkiem jogurtowym dają przyjemny kwaskowaty efekt, zwieńczony dodatkiem chrupek ryżowych. Wszystko to razem gra i buczy, jak elegancko przyrządzony jogurt z masą bajerów, a nie jakieś popłuczyny ;). Oczywiście nie da się tego porównywać z jogurtowymi nadzieniami Lindta (bo tutaj jednak nadal nadzienie to przede wszystkim cukier i tłuszcz roślinny...), ale te chrupki, truskawy, jogurt... Tutaj wypadły naprawdę ok :). Udane produkty ma ten Rittersport!

Miłośników truskawkowej Milki niech przekona do Rittersporta nie tylko moja subiektywna ocena, ale i fakt, że rzeczona Milka zawiera w składzie jedynie 0,19% truskawek, zaś Ritter - 1,8%. I jeszcze jedno - nadzienie w tej czekoladzie wygląda rzeczywiście tak dobrze, jak na zdjęciu na opakowaniu - nie jest tak uroczo wyidealizowane (vide najnowsze billboardy Milki).

Skład: cukier, tłuszcz roślinny, tłuszcz kakaowy, glukoza, miazga kakaowa, pełne mleko w proszku, laktoza, jogurt w proszku z odtłuszczonego mleka 3,2%, śmietanka w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, truskawki 1,8%, tłuszcz mleczny, mąka ryżowa, maltodekstryna, aromat naturalny, lecytyna sojowa, kwas cytrynowy, sól, słód jęczmienny. 
Masa kakaowa min. 30%.
Masa netto: 100 g
Wartość energetyczna w 100 g: 566 kcal




1 komentarz: