piątek, 9 listopada 2012

Lindt Excellence Cocos biała z wiórkami kokosowymi



Połączenie nadzwyczaj proste - biała czekolada i kokos. Lindt się spisał - zero przekombinowania, czego efektem jest ta smakowita tabliczka z serii Excellence. Niestety, nie jest ona dostępna w Polsce. Kupiłam ją w Niemczech. Fakt, że oferta Lindta w każdym kraju jest diametralnie różna i nieustannie zmienna, doprowadza mnie do szału ;). A tak kocham tą markę!

Wiórki kokosowe są rozkosznie zatopione w białej czekoladzie, co wygląda naprawdę miło. Sam smak okazuje się być bardzo klasyczny. Nie mamy tu do czynienia ani z czekoladą bardzo słodką, ani też wyjątkowo maślaną. Wiórki kokosowe to po prostu wiórki - nie są przesadnie aromatyczne, a ich ilość nie sprawia problemów związanych z pozostawaniem pomiędzy zębami ;). Czekolada jest po prostu w sam raz :). Smaczna i wyważona.
Warto zwrócić uwagę, że to bodaj najbardziej kaloryczna czekolada, z jaką miałam do czynienia! To aż 600 kcal w tabliczce :).

Skład: cukier, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, wiórki kokosowe 9%, odtłuszczone mleko w proszku, lecytyna sojowa, aromat.
Masa netto: 100 g
Wartość energetyczna w 100 g: 600 kcal


4 komentarze:

  1. Kupiłam w piatek tą czekoladę ciekawe jak mi posmakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamo, przypomniałam sobie kiedy ją jadłam! W Rudawach Janowickich :D

      Usuń
    2. Jesli to miłe wspomnienia to cieszę sie,że ci o niej wspomniałam :)

      Usuń