czwartek, 22 grudnia 2022

Zotter Wild Berry Coconut With Date Sugar kokosowa z malinami, jagodami i cukrem daktylowym


Musicie mi wybaczyć - najbliższe wpisy będą naprawdę mało rzetelne. Dotyczą czekolad zabranych przez mnie na urlop, gdzie nie robiłam notatek, gdzie czasem zmęczenie czy fascynacja otoczeniem przeważały nad skupieniem na degustacją. Postaram się jednak napisać zawsze choćby parę zwięzłych zdań.

Wild Berry Coconut With Date Sugar to kolejna propozycja z serii Zottera Squaring The Circle (zakupiona na foodieshop24.pl). Kokosowo-kakaowa baza w połączeniu z cukrem daktylowym oraz malinami i jagodami brzmiała zachęcająco. Suszonych owoców nie widać i nie czuć z strukturze czekolady - zostały gładziutko zmielone i wymieszane. Do degustacji zasiedliśmy pierwszego dnia naszej wędrówki po hiszpańskich górach Picos de Europa przy urokliwym schronisku Collado Jermoso. Tabliczkę zapamiętałam jako łagodną, słodką, z sugestiami daktyli wybrzmiewającymi spod delikatnego, acz oczywistego połączenia kokosa, malin i jagód - każdy z tych elementów był łatwy do zidentyfikowania. Mimo słodyczy, czekolada miała też w sobie odświeżającą nutę. Spodziewałam się, iż będzie to jedna z moich ulubienic z kolekcji i właśnie tak się stało.


Skład: cukier daktylowy 44%, tłuszcz kakaowy, suszone maliny 9%, proszek kokosowy 9% (pasta kokosowa, mleko kokosowe, mąka kokosowa), suszone jagody 2%, lecytyna sojowa, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier), wanilia, sól. 
Masa netto: 70 g
Wartość energetyczna w 100 g: 565 kcal. 
BTW: 3,7/41/40.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz