piątek, 19 października 2012

Milka Happy Elderberry Cream biała z nadzieniem z czarnego bzu

Edycja limitowana lato 2012.

Białą propozycję Milki na tegoroczne lato zostawiłam sobie na koniec. Po tragicznych produktach Good i Sweet, miałam iskierkę nadziei, że Happy mnie czymś pozytywnie zaskoczy (jak na Milkę, oczywiście). Przeczucie mnie nie myliło. Choć wydaje się to absurdalne z mojej strony, biała edycja okazała się być o wiele lepsza, od limitek mlecznych!
Po otwarciu opakowania, oczom ukazuje się słodkawo-mlecznie-owocowo pachnąca biała tabliczka, przez którą prześwituje ciemne nadzienie. Przy dzieleniu na kostki o dziwo czekolada nie oblepia palców, a nadzienie nie wylewa się.
Warstwa białej czekolady nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale nie jest zła. Owocowe wnętrze stanowi przyjemny kontrast. Czuć w nim miłą kwaskowatość owoców czarnego bzu. 
Wydaje mi się, że w przypadku Good i Sweet elementem mocno pogarszającym smak czekolady było mleczne nadzienie. Tutaj na szczęście go brak. Mamy jedynie białą czekoladę i owocowy dżemik - efekt zadowalający :).
To zdecydowanie najlepszy produkt Milki z aktualnej oferty limitowanej.

Skład: cukier, tłuszcz roślinny, nadzienie z czarnego bzu (syrop glukozowo-fruktozowy, cukier, glicerol, koncentrat soku z czarnego bzu 6%, woda, kwas cytrynowy, cytrynian trisodowy, pektyny, mączka chleba świętojańskiego, aromat), tłuszcz kakaowy, serwatka w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, tłuszcz mleczny, śmietanka w proszku 2%, lecytyna sojowa, lecytyna słonecznikowa, aromat.
Masa netto: 100 g
Wartość energetyczna w 100 g: 540 kcal

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz