sobota, 14 października 2023

Pacari Jasmine ciemna 60% Ekwador z esencją jaśminową


Tak, ostatnie Pacari z dodatkami odczarowywują mi ową kolekcję ekwadorskiej manufaktury, bazującą na 60% ciemnnych czekoladach. Do Jasmine, zawierającej 0,01% esencji jaśminowej, podchodziłam mimo to sceptycznie. Czy nie będzie zbyt mdło? Dusząco? Dzięki sklepowi Sekretów Czekolady mogłam się przekonać, że było bardzo apetycznie. Pośród krajobrazów Gór Izerskich raczyłam się wspaniałą kakaowo-kwiatową fuzją.

W zasadzie dotąd jaśminu w czekoladzie doznałam jedynie w Zotter Blossom Marzipan on Coffee Noisette, gdzie ukrył się on pod naporem innych smaków. U Pacari zdawało mi się wręcz, że jaśmin smakował o wiele lepiej, niż w rzeczywistości pachnie! Ekwadorskie kakao mocno oplotło jaśminową esencję, oba składniki wyciągały z siebie to, co najlepsze. Było nektarowo słodko, ale bez przesady. W jakiś sposób miodowo, a nie miałam natomiast żadnych skojarzeń z perfumami. Ta czekolada pokazała mi zupełnie nową odsłonę tego, jak może wyglądać kwiatowy dodatek.


Skład: miazga kakaowa, cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, lecytyna słonecznikowa, esencja jaśminowa 0,01%.
Masa kakaowa min. 60%.
Masa netto: 50 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 555 kcal.
BTW: 6,5/37/44.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz