wtorek, 8 listopada 2022

Zotter Squaring The Circle ciemna 75% z cukrem daktylowym


Squaring The Circle jest względnie nową kolekcją Zottera, proponującą charakterystycznie uformowane tabliczki słodzone mniej popularnymi rodzajami cukru bądź jego alternatywami. Część wariantów z tej serii kupiłam na foodieshop24.pl. Odpoczywając w niesamowitym Falkenstejn, sięgnęłam po pierwszą z nich - ciemną, stworzoną z 75% kakao nieokreślonego pochodzenia, słodzoną cukrem daktylowym.

Szczerze powiedziawszy, czekolada nie przystała mi do miejsca degustacji. Wydała mi się nader ciężka i zamulająca. Spotkałam wiele lżejszych czekolad o takim pułapie kakao, a tu wszystko było bagniste, mroczne i... w zasadzie byle jakie. Miałam wrażenie, jakby ktoś wymieszał sproszkowane kakao z mielonymi suszonymi daktylami i złośliwie posypał to popiołem. Mina mi zrzedła na myśl o pozostałych próbach Squaring The Circle, ale z drugiej strony, większość posiadanych przeze mnie wyrobów z tej kolekcji zdaje się mieć łagodniejszy ton. Może więc będzie przyjaźniej.


Skład: miazga kakaowa, cukier daktylowy 25%, tłuszcz kakaowy.
Masa kakaowa min. 75%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 585 kcal.
BTW: 9,6/46/27.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz