wtorek, 22 listopada 2022

Zotter Preiselbeer + Hanf biała żurawinowa z nugatem konopnym


Ostatnia propozycja ze wspaniałej serii drunter & drüber od Zottera jest wegańskim połączeniem białej żurawinowej czekolady i konopnego nugatu. Dwa powyższe składniki również w wersjach solo występują w wersjach wegańskich, toteż nie ma tu żadnego przekombinowania - proste przeniesienie istniejących już wyrobów w duet (jak zresztą w znacznej większości tabliczek drunter & drüber). Całą kolekcję, do której żywię wielką sympatię, kupiłam na foodieshop23.pl.

Preiselbeer + Hanf zjedliśmy chroniąc się przed piekielnym upałem na przyjemnie wietrznej wieży widokowej na Zamecky Vrch. Przyniosła, tak jak ów wiatr - słodkie ukojenie. Polubiłam obie wersje bazowe, więc duet również przypadł mi do gustu. Kwaskowato-cierpka żurawina wspaniale odnajduje się pośród delikatności kokosowo-ryżowej białej czekolady, a nugat konopny na bazie ryżu jest cudowny w swej sianowo-orzechowej specyfice, pełnej przytulności, a także miłej chrupkości (jak widać w przekroju). Oba składniki tworzą razem dzieło leśne, oryginalne, dzikie, acz niesamowicie przystępne. Jejku, jak ja będę tęsknić za tą kolekcją!!!


Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy 27%, nasiona konopi 19%, napój ryżowy w proszku (ryż, olej słonecznikowy, sól), suszona żurawina 4%, proszek kokosowy (pasta kokosowa, mleko kokosowe, mąka kokosowa), wiórki kokosowe, lecytyna sojowa, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier), sól, wanilia, lecytyna słonecznikowa.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 585 kcal.
BTW: 6,7/40/48.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz