poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Zotter Brombeeren mleczna 40% nadziewana kremem jeżynowym


Po intensywnej Zotter Handscooped Preiselbeer byłam nader podekscytowana zbliżającą się degustacją tabliczki Brombeeren, będącej kolejną nowością w ofercie mojej ukochanej austriackiej manufaktury. Dzięki foodieshop24.pl, mogłam ją zabrać ze sobą na jedną z jesiennych wycieczek w Sudety. Słoneczna polana w Górach Orlickich stała się miejscem degustacji. Uwielbiam jeżyny i uwielbiam Zottera. Ach, jak bardzo pragnęłam analogii do Preiselbeer...


Tymczasem, Brombeeren to kompletnie inny nadziewaniec. Za kuwerturę posłużyła mleczna czekolada o 40% zawartości kakao, zaś pod nią znajduje się jeszcze warstewka białej czekolady (myślałam, iż Zotterowi przeszła już ta mania). Krem jeżynowy oparty jest na surowcach mlecznych, zaś oprócz samych jeżyn dołożono jagód oraz cytryn. Nie zostałam przytłoczona turbo mocą autentycznych jeżyn, a tego właśnie z całego serca pragnęłam. Było łagodnie, słodko, uroczo. Mleczność uspokajała wszystko, co miało potencjał szaleństwa - rześkość owoców otrzymała przytulny ton. Same jeżyny wyraźnie przełamane zostały jagodami i cytryną, no i oczywiście mlekiem, wanilią oraz błogą słodyczą czekolad: mlecznej i białej. To smaczna kompozycja, które nie zaspokoiła moich owocowych oczekiwań.


Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, pełne mleko, syrop skrobiowy, odtłuszczone mleko w proszku, koncentrat soku jeżynowego, przecier jeżynowy, miazga kakaowa, suszone jagody, słodka serwatka w proszku, pełny cukier trzcinowy, lecytyna sojowa, wanilia, sól, koncentrat soku cytrynowego, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier), sól.
Masa kakaowa min. 40%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 498 kcal.
BTW: 5,3/31/47.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz