czwartek, 14 marca 2024

Sopocka Manufaktura biała 35% Wenezuela Paria z truskawkami i malinami


Z podekscytowaniem sięgnęłam po raz drugi po białą wenezuelską czekoladę z Sopockiej Manufaktury, wykonaną z 35% masła kakaowego Criollo z regionu Paria - tym razem w wersji z liofilizowanymi truskawkami i malinami. Opcja bez dodatków dostarczyła mi przecudownych wrażeń, więc teraz, w połączeniu z owocami, spodziewałam się czegoś jeszcze lepszego.


Przyznam jednak, że czekolada ta jest na tyle mocna w swym magicznym ziołowym wyrazie, iż smak owoców gdzieś ucieka, a ich konsystencja wręcz mi przeszkadzała. Całość szła mi bardziej w kierunku koziego mleka z prawdziwą wanilią i... naparem z liści malin. Słodyczy było tu jakoś mało, a nadal dużo dzikości, co jest przepiękne, ale jakoś wersja czysta bardziej przypadła mi do gustu. Zobaczymy jak będzie z kolejnymi odsłonami białych czekolad od wspaniałej Sopockiej Manufaktury!


Skład: tłuszcz kakaowy, mleko w proszku, cukier trzcinowy, liofilizowane truskawki, liofilizowane maliny.
Masa kakaowa min. 35%.
Masa netto: 73 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 573,3 kcal.
BTW: 8,9/39,6/44,3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz