wtorek, 23 listopada 2021

Domori Chacao ciemna 85% Tanzania


Jak już wiecie, mam ambiwalentne odczucia wobec nowych Chacao od Domori (kupionych oczywiście w sklepie Sekretów Czekolady). Dlatego też, 85-tkę z tej serii postanowiłam zabrać w góry - wydawało mi się, iż spokojniejsza degustacja w domu może mi przynieść większe rozczarowanie. Usiedliśmy wśród deszczu w okolicach Tri Kameny w Jesionikach i... pozwoliliśmy się porwać zaskoczeniu.

Czekolada stworzona z tanzańskich ziaren pachnie obłędnie... kawową galaretką, budząc również skojarzenia z cascarą. W ustach rozwija się bardzo soczyście jak na tak wysoki poziom kakao, co szczególnie zachwyca przy wyrazistych kawowych nutach, które wiodą prym. Mamy mokre brownie wzbogacone o kawę oraz puszczające gęsty sok wiśnie, popijane na dokładkę kosmicznie esencjonalnym espresso, po którym szumi w skroniach. Ciemna Chacao nie była może jakoś bardzo złożona, ale to, co sobą prezentowała sprawi, iż w mojej pamięci na długi czas zostanie po niej ślad.
 

Skład: miazga kakaowa, cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy.
Masa kakaowa min. 85%.
Masa netto: 50 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 11,5/52/20,5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz