niedziela, 9 września 2012

Wedel gorzka z karmelizowanymi kawałkami orzechów pekan

Wraz ze zmianą szaty graficznej opakowań serii Maestria (co IMO nie jest dobrym posunięciem, dawne opakowania były bardzo eleganckie), Wedel wycofuje tą czekoladę ze swojego asortymentu. Szkoda, bowiem rzadko spotkać się można w orzechami pekan w czekoladzie. W wielu sklepach sieci Społem i Lewiatan można trafić na radykalne obniżki cen tych tabliczek. Warto skorzystać z ostatniej szansy na spróbowanie.

Skład: cukier, miazga kakaowa, karmelizowane kawałki orzechów pekan 15% (orzechy pekan 70%, cukier), tłuszcz kakaowy, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz mleczny, lecytyna sojowa, aromat.
Masa kakaowa min. 55%.
Masa netto: 100 g
Wartość energetyczna w 100 g: 561 kcal

5 komentarzy:

  1. moja najulubieńsza z najulubieńszych :) choć doświadczenie z czekoladami mam duuużo mniejsze niż Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się rozmarzyłam, że zapomniałam napisać, że u mnie w pobliskich delikatesach całe wakacje tej czekolady nie było, a niedawno wróciła. Cena bez zmian, więc nie wpadłabym na to, że ją wyprzedają... ale powiem Ci, że trochę mnie zasmuciłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Sprawdź bieżącą ofertę Wedla na ich stronie internetowej. W dziale z czekoladami Maestria brak tej tabliczki.

      Usuń
  3. Jadłam kilka krotnie, ale jakoś tak średnio...choć lubię gorzkie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, kawałki orzechów mogłyby być większe. Szału nie ma, ale zła też nie była :).

      Usuń