wtorek, 16 sierpnia 2022

Zotter Infusion Zitrone In Kakao ciemna 60% z cytryną


Następna - już czwarta - moja tabliczka z serii Infusion od Zottera, różni się pod poprzedniczek niższą zawartością kakao, a mianowicie jest go tutaj 60%. Jako owoc przewodni mamy tutaj cytrynę, a właściwie często gęsto używany przez austriacką manufakturę proszek cytrynowy, składający się z koncentratu soku cytrynowego, skrobi kukurydzianej i cukru). Pod koniec malowniczej trasy po Beskidzie Małym, sięgnęłam właśnie po Infusion Zitrone In Kakao, kupioną na foodieshop24.pl.

Spodziewałam się, że tu wszystko będzie bardzo oczywiste - ciemna czekolada plus biała cytrynowa, lecz efekt mnie zaskoczył. Doznałam ciekawej dwoistości. Z jednej strony degustacji towarzyszył suchy posmak, jakby papierosowy, zaś z drugiej sama cytryna niekwestionowanie i jednoznacznie torpedowała rześkością. Spowodowało to skojarzenia z wędzoną skórką cytryny oraz limonki, a także z tequilą - tak gdzieś przepychały się ze sobą cytrusowość i coś przydymionego. Cóż, kiedy już pomyślałam sobie, że dalsza przygoda z Infusion będzie banalnie prosta - otrzymałam niebanalną stymulację.


Skład: surowy cukier trzcinowy, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, proszek cytrynowy 4% (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier), odtłuszczone mleko w proszku, lecytyna sojowa, wanilia, sól.
Masa kakaowa min. 60%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 579 kcal.
BTW: 4,9/40/47.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz