sobota, 25 maja 2024

Beskid biała 40% Ekwador

 
  
Ekwadorska biała czekolada o 40% zawartości masła kakaowego to kolejna, po dominikańskiej, propozycja Beskid Chocolate dotycząca białej czekolady bean-to-bar, do której masło kakaowe wytwarzane jest bezpośrednio w manufakturze w Węgierskiej Górce. Wersją dominikańską byłam totalnie zachwycona (jeszcze raz dziękuję za sprezentowanie mi jej!). Ekwadorskie białe cudo zabrałam ze sobą na majówkę do Szwajcarii Saksońskiej - rozkoszowałam się nim na szczycie o przepięknej nazwie Hohe Liebe.

Tabliczka pachniała mlecznie i truskawkowo. Cudownie gęsto i miękko rozpuszczała się w ustach, rozpościerając śmietankową słodycz (znów skojarzenia z mleczkiem z tubki, ale tym razem właśnie śmietankowym). Wydawała mi się łagodniejsza i prostsza, niż opcja z Dominikany. Soczyste, dojrzałe truskawki wraz ze śmietanką wiodły tu prym, okraszone dosłownie szczyptą iluzji soli i wanilii. Oby jak najwięcej takich uroczych dzieł wśród polskich manufaktur! Bardzo wiosenny deser.


Skład: tłuszcz kakaowy, cukier, mleko w proszku.
Masa kakaowa min. 40%.
Masa netto: 70 g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz