niedziela, 11 września 2022

Zotter Infusion Himbeer In Kakao mleczna 40% z malinami


Himbeer In Kakao wyróżnia się na tle całej serii Infusion od Zottera, albowiem jako jedyna jest czekoladą mleczną (o 40% zawartości kakao) - jak sama nazwa mówi, wymieszana z kuwerturą malinową. Zabrałam ją na wielkanocny spacer wzdłuż Warty i nie spodziewałam się, że aż tak pięknie zgra mi się ze słoneczną, wiosenną aurą. Tak, jak moje pozostałe skarby z austriackiej manufaktury, również ją kupiłam na foodieshop24.pl.

Mając już za sobą niemal całą kolekcję Infusion, stwierdzam bezapelacyjnie, iż użycie mlecznej czekolady robi kolosalną różnicę dla uwypuklenia owocowości, która przestaje się mieszać z kakao w tak oczywisty sposób, jak to miało miejsce w większości tabliczek z te serii. Kompozycja nabrała nowej jakości, szczególnej mocy. W słodkiej miękkości, odnalazłam wręcz hedonistycznie podane lody: czekoladowe, malinowe i orzechowe, w ciemnym waflu, z kruszonką orzechową, gorącymi malinami i gęstą czekoladową polewą. Iluzja wafelkowości była tu niesamowita i nawet wyraźnie czułam taką czekoladową końcówkę wypełniającą częstokroć dół wafla w lodach typu rożek. Było beztrosko, ale w szczególny sposób intensywnie - świetne oblicze Infusion.


Skład: surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, miazga kakaowa, odtłuszczone mleko w proszku, suszone maliny 2%, lecytyna sojowa, wanilia, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier), sól.
Masa kakaowa min. 40%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 580 kcal.
BTW: 5,7/39/50.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz