czwartek, 29 września 2022

Zotter Infusion Sauerkirsch In Kakao ciemna 70% z wiśniami


Ostatnia moja tabliczka z serii Infusion od Zottera to połączenie ciemnej siedemdziesiątki oraz czekolady wiśniowej (wiśnie stanowią 4% całości). Mając za sobą pozostałe koleżanki z kolekcji miałam świadomość, iż raczej nie należy mi się spodziewać tu czegoś szałowego (jedynie mleczny wyjątek zrobił mi niespodziankę). Sauerkirsch In Kakao kupiłam na foodieshop24.pl i zjadłam wylegując się pośród traw Sudetów Wałbrzyskich.

Wiśnie wyjątkowo wdzięcznie zaprezentowały się w tej czekoladzie, odznaczając się na tle bazy. Tu ich dodatek mogłabym wskazać na ślepo, czego nie można było powiedzieć w przypadku wszystkich owoców w kolekcji Infusion. W spokojną, stonowaną ciemną czekoladę wtopiony został wyrazisty wiśniowy sorbet, skoncentrowany miąższ znajdujący się tuż przy pestce, długo gotująca się konfitura. Wiśnie wniosły swoją duszę do tej tabliczki i to mi się podobało - było w niej coś żywo jasnego, toteż spośród wszystkich Infusion Sauerkirsch In Kakao będzie jedną z tych, którą zapamiętam najlepiej.


Skład: miazga kakaowa, surowy cukier trzcinowy, tłuszcz kakaowy, suszone wiśnie 4%, odtłuszczone mleko w proszku, lecytyna sojowa, proszek cytrynowy (koncentrat soku cytrynowego, skrobia kukurydziana, cukier).
Masa kakaowa min. 70%.
Masa netto: 70 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 578 kcal.
BTW: 6,9/41/42.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz