sobota, 19 lutego 2022

Aruntam Caramello Veg biała karmelowo-migdałowa 48% Ekwador z solą i wanilią


Poznałam już białą migdałową czekoladę od Aruntam, poznałam również ich klasyczną białą z ekwadorskiego masła kakaowego. Teraz, w pobliżu Nyznerovskich Vodopadów w Górach Rychlebskich, miałam skosztować swoistego połączenia obu wymienionych powyżej tabliczek - w czekoladzie karmelowej, przyprawionej solą dolce di Cerva, wanilią burbońską z Madagaskaru oraz kwiatem soli morskiej z Bali. Różnorodny asortyment włoskiej marki Aruntam eksploruję dzięki sklepowi Sekretów Czekolady.

Okazało się, iż Caramello Veg zasługuje na wysokie miejsce w plebiscycie czekolad karmelowych. Smakowała przeobłędnie, uwodząc feerią smaków. Każdy kęs rozpoczynał galopadę myśli: pierniki oblane słonym karmelem, rogale marcińskie w lukrze oraz likier z orzechów włoskich na śmietance. Uwielbiam, gdy bardzo wyraziste smaki połączone są z błogą słodyczą. Jakże skrajnie inne było to doznanie w porównaniu do również migdałowej Biancomangiare - tu wszystko odczuwałam przytulniej, bardziej miękko. Dopiero co zachwyciłam się Manabí, a teraz odleciałam niemal jeszcze mocniej... Coraz bardziej mi po drodze z Aruntam!


Skład: tłuszcz kakaowy, migdały 25%, cukier trzcinowy, cukier kokosowy, sól dolce di Cerva 0,75%, wanilia burbońska z Madagaskaru, kwiat soli morskiej z Bali.
Masa kakaowa min. 48%.
Masa netto: 50 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 629 kcal.
BTW: 12/29/51.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz