niedziela, 14 marca 2021

Domori Milk Chocolate Caramel mleczna 39% z karmelem

Pośród nowej oferty doskonałej włoskiej marki Domori pojawiło się pewne maleństwo, które nie mogło ujść mojej uwadze. Mleczna czekolada o 39% zawartości kakao, z dodatkiem karmelu oraz śmietanki - w wykonaniu Domori to wręcz musiałbyś raj dla podniebienia! Nowości od Domori zdobyłam dzięki sklepowi Sekretów Czekolady.

25-gramowa tabliczka cechowała się przepiękną, ciemno karmelową barwą. Pachniała bardzo intensywnie karmelowo - ta woń aż wierciła w nosie! To nie był łagodny karmelek, lecz aromat przepełniony iluzją koziego mleka i karmelowego likieru.

Już na samym początku degustacji pomyślałam, że jest to idealna karmelowa czekolada. Błoga, intesywna, miękka, aksamitna, a przy tym gęsta i bardzo esencjonalna - jak to u Domori bywa. Umiarkowanie maślana, raczej kojarzyła mi się z czymś likierowym. Lekko słona, mieściła w sobie idealny balans kakao, karmelu i mleka... A właściwie mleka i śmietanki. Tak się cieszę, że nie była to biała czekolada, dzięki czemu miazga kakaowa mogła dorzucić wiele od siebie.

 Ta czekolada tak prędko zniknęła... Jak mogłam zamówić tylko jeden egzemplarz? Ba, jak Domori mogło wyprodukować jej w tak małej gramaturze?

Skład: tłuszcz kakaowy, cukier trzcinowy, mleko w proszku, karmel 13% (cukier, syrop glukozowy), miazga kakaowa, śmietanka w proszku, lecytyna sojowa.
Masa kakaowa min. 39%.
Masa netto: 25 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 600,5 kcal.
BTW: 7/42,5/47.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz