czwartek, 25 kwietnia 2024

La Naya Nicaragua Nugu ciemna 72%

 
Pod hasłem "Bean To Emotion" ponownie prezentuje się nam litewska manufaktura La Naya. Dziś mam dla Was ich czekoladę z ziaren Nugu z Nikaragui, z regionu Nueva Guinea, od lokalnej kompanii kakaowej Ingemann. Ta 72% tabliczka połączona została z emocją "ebullience" czyli poczuciem przepełnienia radością i energią. Uwielbiam te fantazyjne opisy serwowane przez La Naya - nasza Nicaragua Nuga ma zawierać w sobie tropikalny monsun, kwiaty, gałkę muszkatołową, brandy, dym kubańskiego cygara oraz obfitość, wylewność.

 
Czekolada jest miękka - na tyle, iż niesie ze sobą złudzenie płynności; gdzieś między czekoladą do picia a korzenną herbatą z mlekiem. Odnajdujemy tu także likier na bazie brandy, który ma sobie nieoczywiste nuty wiśni z miętą, orzechów laskowych z żurawiną, melasy, pachnącej deszczem ziemi. Ja przeniosłam się myślami do leśniczówki o zmroku, natomiast mój mąż do... bałkańskiej restauracji. Nicaragua Nuga to bez wątpienia bogactwo pełne różnorodnych doznań i skojarzeń. La Naya robi naprawdę cudowne czekolady.

 
Skład: ziarna kakao, cukier, tłuszcz kakaowy.
Masa kakaowa min. 72%.
Masa netto: 60 g.
Wartość energetyczna w 100 g: 585 kcal.
BTW: 8/44/32.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz